Sabun dan Softener BIO PROFEZ (Bercirikan tumbuh tumbuhan)

MENJAGA, MEMBERSIH & MEWANGIKAN FABRIK ANDA

Monday, July 19, 2010

Gambar Terbaru Laman Ampaian 19/07/2010

Saje nak mengupdate blog... Kerja sekrg tgh banyak sampai pekerja pun muka lembik jer... tiap2 hari kerja berlambak especially ironing... nak buat canne... org tak hantar korang tak de gaji... itu jer alasan yang aku ada... hahaha...
Bersusun baju nak basuh... Ni yang ari ni... belum tgk yang esok nyer... penat aku tgk... Ni dah letih aku duduk jap menaip kat blog
Comforter tak lah berlambak... tapi nak melipat sejadah ngan telekung PLUS Highway ni penat gila... tak baik mengeluh... nanti rezeki lari...
Yg ni untuk keesokkan hari nya. Adeh... jgn lah ada pekerja sakit... sakit aku nanti...
Dan akhirnya... baju2 yg dah siap ni... org ambik jer... ada lagi... org amik jer ada lagi utk letak kat tempat ni... Syok tgk...
Sayang rasa tgk kedai ni... sayang gila... huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Followers

PROFEZ Visitors